Lilypie - Third Birthday

29 Ocak 2013 Salı

BONCUKLARI DİZME OYUNU


oğluma bugun boncukları dizme oyunu oynadı.Sayı boncuklarını çıkardım bir tabağa koydum sonra şal için yapılan plastik iğneyi ipe geçirdim ilk oğluma gösterdim güldü bi sevindi sonra eline verdim kendi yapmaya başladı hepsini dizmedi ipin yarısına kadar dizdi oğlum..
 sayı boncuk

işte buda bitmiş hali hepsini dizmedi daha doğrusu kendi bıraktı bi değişiğini yaptık
 oyun hamurlarını yuvarlak şeklinde ortalarına kürdan sapladım oyun hamurların rengine göre eline boncuk verdim karışık olarak kendi yaptı..
vede bitmiş hali bugun güzelce oynadı eğlendi oyunu seviyo gösterdin zaman yapıyor...

2 yorum:

  1. Bunu ben de yapılan boncuklari aldım ama diyecek bir otelimiz yok henüz. Bu arada blogunun begendim bize de beklerim

    YanıtlaSil
  2. ben almadım sayı bocukları olur ya onları çıkardım tabağa döktüm bunları öğrettim oğluma çok hoşuna gidiyor :)

    YanıtlaSil