Lilypie - Third Birthday

29 Ocak 2013 Salı

HALKALARLA OYUN AKTİVİTESİ


hoğlum bugun halkalarla oyun oynadı.

halkaları büyükten küçüğe takma oyunu...

halka eşleştirmeleri ve yerini bulma oyunu...
 halkaların çizimi..
öncelikle bir dosya ya halkarı çizdim sonra bu halkarı karıştırdım oğluma dedim hadi bu halkaların yerini bulalım nerdeymiş göster bakalım alkış yapalım demiştim sonra oğlum baktı baktı bi sonra ilk kırmızı büyük olanın yerini tesbih etti ve yerine koydu ilk başlangıcında ilk karıştırdı sonra yapmaya başladı. çocuklar için güzel bir oyun hemde zevkli hoşlarına gidecek bir oyun bunu sık oynar ğolum evde bazen oynamıyor öğrendiği için yapabildiği için farklı şeyler yapıyorum hemde bu oyundan sıkılmamış olur üç dört gün sonra mesela oynarız ozaman farklı gelir oğluma....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder