Lilypie - Third Birthday

26 Ocak 2013 Cumartesi

HAVA DURUMLARI


burda gözlerini ben yapıştırdım küçük olunca oğlum yapıştıramadı. ağzını oğlum yapıştırdı..

bunlarıda oğlum yaptı..

kaydırarak yerini bulup yapıştırdı..

birbirlerine bakışları :)
ve resim bitti sadece burda gözlerine yardım ettim kalanını oğluma göstererek kendi yapıştırdı biraz yamuk oldu ama iyi oldu gene orda dosyaların üzerindeki resimleri ben çizdim oğlum yapıştırdı.Burda kırmızı ve siyah karton kullandık vede çizgisiz dosya ilerde bu resimlerin ne oldunu anlar oğlum şimdi bilmiyor ama güneşi sevdi sadece kafaaaa buuun giiiz diye söylüyor :) gakka diyor yapıştırıyor. sadece burun göz ağız bunları bulup gösteriyor..

2 yorum:

  1. Masallah cok tatlı miniginiz.Guzel calismalariniz var, benim oglum daha buyuk ama paylasimlarinizdan ilham alacagim calismalar olacagina eminim.takipteyim bundan sonra, bize de bekliyorum... sevgiler

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim sağolasın ben oğluma bir buçuk yaşında başladık ben yapıştırıcıyı sürüyorum oğlumda göstererek yapıştırıyor..zevkli tavsiye edrim

    YanıtlaSil