Lilypie - Third Birthday

30 Ocak 2013 Çarşamba

MİNİ ÜÇGEN PUZLELER

 oğlumun yaptığı mini puzzleler eşleştirme oyunu
 evet oğlum oynarken baya oynadı bugun karton üçgenlerle,,,,

 istediğiniz her şekil verilebilir buzdolabına magnet mini puzzle magnet..
 buda değişik oğlum yaptı ben gösterdim dediğim yerler yapıştırdı çok hoşuna gitti buzdolabına da güzel bir süs

 kartonlarla üçgenler vede eşleştirme kartları..
öncelikle kartonları üçgen şeklinde kestim renkli karton kullandım mavi vede sarı üçgenleri kestikten sonra üzerlerine mavi kortonu yapıştırdım sonra onların üzerlerine bi küçüğünü sarıyla yapıştırdım üçgenler diye sonra arkalarına mıknatıs ile yapıştırdım.farklı olsun oğlum oynasın öğrensin diye buzdolabın üzerinde kolay oluyor onun için sonra yuvarlak kestim onuda sarı rengini yapıştırdım bu daireleri ortadan kestim maksat eşleştirme olsun diye istediği her şekli verebilirler kafalarına göre yaparlar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder