Lilypie - Third Birthday

18 Şubat 2013 Pazartesi

AHŞAP TAHTADAN ÜÇGEN OYUNU




Oğluma bugun ahşap tahtalardan üçgenleri oynadı.Nasıl yapılacağını ben demeden hemen eline alıp yapmaya başladı bazıları girmeyince zorla yapmaya çalışıyor yani çıkartıyor değişik değişik yapıyor bul yapsın diyelim artık böyle oyunları çok seviyor oğlum ahşaptan rakamlar vede hayvanlarda var onları bildiği için ezberledi onlarla oynamıyo yani kısaca bildiği şeyleri yapmıyo kolay geliyor oğluma bakalım üçgenleri verdim eline yapana kadar uğraşsın hepsini tam yapıyor ama 1 tanesi girmiyor ona zorlansın artık :) evde dolu oyuncak var ama oğlum onlarla çok oynadığı için bildiği için fazla oynamıyor hep farklı şeyler istiyor arada sırada oynar tabi ki de :) oğlumla vakit geçirmeyi çok seviyorum allahıma şükürler olsun oğlumda bir şeyler yapıp uğraşıp öğreniyor buda oğlumu mutlu ediyor seviniyor vakit geçiriyor önemli olan çocukla oynamak eğlendirmek benim için bunlar bana yeter oğlumun gülüşü yeter bana..

2 yorum:

  1. bazı oyuncaklar cocukların yasına tam uygun oluyor o zaman oyunu anlatmaya gerek kalmadan cocuk ne yapacagını anlıyor sıze d eoyle olmus. ıyı oynamalar

    YanıtlaSil
  2. aynen katılıyorum size :) çok teşekkür edrim :) iyi günler

    YanıtlaSil