Lilypie - Third Birthday

16 Şubat 2013 Cumartesi

ARMUTTAN ETKİNLİK





Bugun oğlumla 2 tane etkinlik çalışması yaptırdım.Çünkü biri bitince birazdaha yapıştırma istedi kendisi.Yaparken hem çok eğlendi hemde çok mutlu oldu.Kesimlerini ben kestim.oğluma yapıştırcıyı sürdüm eline verdim tarif ederk dediğim yerlere yapıştırdı.Sonra en üstteki başında yaprak olan kısımını beraber yapıştırdık elinden tutarak beraber yapıştırdı süslemelerini oğlum kendi yaptı.Göz buun ağaaz diye diye yapıştırdı.Hemde yaparken gülerek sevinerek eğleniyor oğlumun eğlenip gülmesi yeter bana makasla kesimi öğrendi oğlum ama henüz bunları oğlum kesemez onları da artık ilerleyen zamanlarda yavaş yavaş öğrencek birazda yaptımız etkinlikleri ben elinden tutarak ya da oğlum bunu buraya yapıştırcan diyerek yapıştırma işlemini tamamlıyor henüz neyin nere yapıştırılcanı bilmiyor.Artık onları zamanla öğrenir kolay bişey olursa onu yapmasını bilir sadık ilerleyen adımlarda daha kolay olcanı inanıyorum oğlum için.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder