Lilypie - Third Birthday

23 Şubat 2013 Cumartesi

ÇIKARTMA VE SAYI BULMA OYUNU





Bu en üstte olan dairelerin içine ilk ben yapıştırdım oğlum bu dairelerin içine bakarak aynı şekilde aşağıya göre yapıştırdı.
Bugun oğluma aldığım çıkartmalarla aklıma sayı çalışmaları yaptırayım dedim.Öncelikle küme şeklinde daireler çizdim vede içlerine küçük yuvarlak daireler çizdim bu sadığa kolay geldi içine ne kadar daire çizdiydem o yapıştırmaları ona göre yapıştırdı.Bu yöntemle sayıları öğretmem kolay olcak oğluma buna göre değişiklerinide yapabiliriz.İçlerine ne kadar daire çizdiysem sadık ona göre yapıştırdı.Sonra yıldızları dairelerin içine ben kendim yıldızları ilk ben yapıştırdım sonra altına birer birer daireler çizdim oğluma diyerek göstererek bu dairenin içinde ne kadar varsa ona göre bakarak yapıştırdı.Eğlenceli bir oyundu hem yaptı hem kendini alkış yaptı.Böylelikle sadığa sayıları bu şekilde öğretebilirim hem kendi içinde kolay olcak hemde bir takım eşleştirme oyunu diyelim.Bu tür sayılarla eşleştirme çıkartmaları yapabilirim oğluma hemde oğlum için kolay olcak böylelikle zamanla öğrenmiş olcak rakamları henüz söyleyemiyor ama bir tek oonn oon oon diyebiliyor.Şimdilik oğluma 1 nerede 2 nerede 3 nerede diye diye gösterip öğretiyorum. Bu çizimli olarak daha iyi anlayıp kolay olcanı düşünüyorum.Vede eşleştirme oyunu gibi öğrenmiş olcak..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder