Lilypie - Third Birthday

8 Şubat 2013 Cuma

DAİRE ÜÇGEN KARE İP GEÇİRME







Oğlumla bugun daireye kareye vede üçgene ip geçirme oyunu oynadı.Öncelikle daireyi kareyi vede üçgeni kestim.Sonra bu kestiklerimi delgeçle deldim.Plastik bir iğnenin ucuna ip sapladım oğlumun eline verdim ilk elinden tuttarak gösterdim sırayla yapalım diye söyledim sonra bir kaç tanesini düz geçirdi sonradanda canının istediği yere geçirmeye başladı tam olarak düz yapmadı ama yaparken başarılıydı oğlum çok hoşuna gitmişti yaparken benimde aklıma bu şekiller geldi yaptırdım oğluma devamlı oyun oynadığımız için oğlumla gördüğü zaman elıp geliyor birşeyleri yapalım diye gösteriyor anlaşılan o ki oğlum bu tür etkinlik oyun çalışmalarını çok sevdi günden güne değişik şeyler yapıyoruz buda oğlumu çok mutlu ediyor.

2 yorum:

  1. cok guzel bız bıraz buyuduguımuz ıcın tabıkı rakamları yapmıstık gecen hafta sekıller onerımı dınlemıssınız buyuyunce sız de bızım gıbı sayıları yaparsınız

    YanıtlaSil
  2. işallah tabikide :) şuanda oğluma şekilleri gösteriyorum sayılardanda yapıyoruz birşeyler. pek bilmiyor ama 1 ve 2 yi öğrendi zamanla herşey iyi olcak neyi erken den gösterirsemo kadar da iyi olur diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil