Lilypie - Third Birthday

20 Şubat 2013 Çarşamba

DAİRE ÜÇGEN KARE OYUNU








burda kareleri buldu yaptı çizimleri bana aitt
 Burdada yapbozlarla değerlendirme yaptım oğluma.
           Öncelikle dün akşam oğlumu uyuttuktan sonra aklıma bu oyunlar geldi.Sonra öncelikle çizdim aklıma gelen kapaklar vardı ilk onu çizdim değişik değişik boyutlarına göre çizdim kapakları bende evde genelde biriktiriyorum oğlum için değişik değişik oyunlar oynatıyorum o yüzden değerlendiriyorum.Sonra oğluma aldığım ahşap üçgenleri çizdim bir dosyaya onlarıda boyutlarına göre çizdim.en son olarak ta aklıma sadığın kare olarak yapbozları aklıma geldi onlarıda değişik ve boyutlarına göre çizdim çizimi benim için kolay oldu oğlum için birşeyler yapmayı seviyorum.Dün birde temizliğe başladım o yorgunlukla birde akşam oğluma oyun hazırladım hem de oğluma süpriz oldu :) Temizliğe başlamıştım bugunde yaptım temizlik ama genel olarak temizliğe başlamıştım.Sonra sabah erken kalktım eşim için biraz sadık uyanana kadar temizlik yapmıştım oğlum kalktıktan sonra elini yüzünü yıkarız ısıtılmış ballı sütünü veririm içer her sabah o sırada uyandıktan sonra temizliği bırakmıştım zaten oğluma yaptığım çizimleri gösterdim oğluma....
                                 
                     Sonra sabah güldü sevindi anne aneeee annemaaaa dedi durdu sevincinden masaya oturttum sabah koydum önüne yapbozlarını biriktirdiğim şişe kapaklarını vede ahşap üçgen tahtalarını önce sadığın kapaklar ilgisini çekti ilk onu yapmaya başladı önce bir baktı inceledi sonra ben demeden göstermeden kendisi anladı vede yapmaya başladı.İlk kapakları yaptı oğlum için eğlenceli oldu işim arasında da olsun oğluma vakit ayırırım ondan daha önemli değil benim için çünkü iş sonra sadıkla kapakları yaptıktan sonra ahşap tahtalar hoşuna gitti vede yapmaya başladı dedğim gibi ben hiç ne gösretdim nede söyledim bakalım anlamışmı diye kendiliğinden yaptı oğlum en sonada yapbozları yerleştirdi kağıda bugun baya oynadı benim çizdiğim şekillerle buldu yaptı eğlendi bugun artık sadık oyuna alıştı benden birşeyler yapıp vermemi ya da birşeyler yaptırmamı istiyor sevdi bçünkü akşamları bile olsun oyun oynuyoruz bloga atmasamda bile oynuyoruz yani uyuyana kadar oynuyoruz meyve yediriyorum işte tekrar oyun tekrar oyun çok keyifli bir insanın çocuğuyla oynaması bizi küçüklüğümüze götürüyorlar hemde zamanını değerlendirmiş oluyor artı olarak herşeyi öğrenmiş oluyorlar :)artık oğlum üççgenleri kareleri vede daireleri öğrendi yapıyor vede söylüyor gösteriyor kareyi bulup gösteriyor vede söylüyor daire olarak sadece çizerken yapıyor eliyle daire çizmesinide öğrendi :) ben oğluma ne gösterirsem yapıyor yapamazsa da olsa da genede çabalayıp amacına ulaşıp yapıyor vede kendi yaptığı bir işini sevinip gülüyor bu da oğlumun çok hoşuna gidiyor... SEVGİLERİMLE... iyi günler dilerim

2 yorum:

  1. çok güzel bi oyun bu.. bir nevi gölge oyunu gibi olmuş.. fikir için teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
  2. bişey değil canım ama çocuk için çok zevkli bir oyun :)

    YanıtlaSil