Lilypie - Third Birthday

14 Şubat 2013 Perşembe

ETKİNLİK KİTABINDAN ÇALIŞMA




Bugun oglumla oğlumun etkinlik kitabından çalışma yaptı.Kesilmesi gerekiyordu ama ben kesmedim çünkü böyle daha güzel olduğunu düşünüyorum.Mkarnalara yapıştırıcı sürdüm oğlum bildiği gibi kendi yapıştırdı.Bu etkinlik kitabından çok güzel şeyler var onlarıda zamanla oğlum yapıp yaptığında atacam bloga çok kullanışlı vede çok güzel bu kitapların setini aldım zamanla hepsini gösterip öğretecem oğluma canı sıkıldığında bu tür çalışmaları yapıyoruz ozaman yaparken eğleniyor hoşuna gidiyor oğlum için günlerini değerlendiriyorum hergün farklı şeyler yapıyoruz oğlumda çok memnun böyl çalışmalar yaptığı için seviyor alıştı..

2 yorum:

  1. ne hos bır kıtap. ben de kutuphaneden bır cocuklar ıcın el bu tarz el ısı kıtaplarına baktım begendıklerımın fotolarını cektım ama malzeme almak ıcın markete el ısı malzemelerı marketine gıdebılsem bır cok sey yapıcaz da artık hersey otekı aya kalıcak. bu tazr kıtaplarda cok hos seyler oluyor

    YanıtlaSil
  2. evet çok güzel bir kitap ben setini aldım oğluma erken bile olsa yani öğretiyorum maksat eğlensin oyun oynasın vakit geçirsin bu da bana yeter ama tavsiye ederim bu kitabı gerçekten güzel bir kitap 5-6 yaş için ama kolay olanlarını yaptırıyorum işte yapabilidiğini yapıyoz benim yardımımla :)

    YanıtlaSil