Lilypie - Third Birthday

15 Şubat 2013 Cuma

GEOMETRİK TAHTASINA LASTİK GEÇİRME



Bugun oğluma lastik geçirme vede takmasını öğrettim bazen eliyle takarken lastikler fırtıyor aaa ditti diyor.Yani gitti diyor ama taka biliyor biraz kolay geldi oğluma ama zamanla bu aparata üçgen kare vede yuvarlak yapmasınıda öğretcem henüz erken bunun için kendi bildiği gibi takıyor çok hoşuna gitti evde hep bugun lastik takma oyunu oynadı sonrada babasıyla beraber oynadılar çok zevkli bir oyun aslında eğlenceli her şekil verilebilir yani oğlumda bildiği gibi nasıl takmak istediği gibi taktı sevdi oğlum yaparken maksat oğlum eğlensin gülsün bu bana yeter vakit geçirsin sevdiği oyunları ya da yaptımız etkinlikler olsun gene yaptırıyorum seviyor birşeylerle uğraşmayı bugun yapamasa bile yarın yapar yani erkenden nelere alıştırırsam onları kolay bir şekilde zamanla yapar yani dediğim gibi oğluma oyun eğlence vakit geçirsin canı sıkılmasın bu bana yeter

2 yorum:

  1. ya bu benim hep aklımda.. bir tane edinmeli artık..

    YanıtlaSil
  2. bencede tavsiye ederim şal aparatları olur yha onlarlada kolay oluyo çocuklar için oğluma yaptırdım ben yaparken takacağı zaman elinden fırtıyor aaa ditti diyor :)

    YanıtlaSil