Lilypie - Third Birthday

22 Şubat 2013 Cuma

HERGÜNE BİR ETKİNLİK ŞEKİLLER





Bugun oğlumla hergüne bir etkinlik kitabından şekilleri bulma ve yapıştırma oyunu oynattım.Sonra aklıma sadığın etkinlik kitabından şekiller aklıma geldi bu şekilleri kestim öncelikle bir çizgisiz dosyaya siyah kalemle aralarını çizdim bu şekilleride ben kestim sonra şekilleri kestikten sonra yapıştırıcısını sürüp oğlumun eline verdim ilk başlarken başlarını benim gösterdiğim yerlere yapıştırdı.Sonra aynı olan şekilleri de yapıştırıcısını sürüp oğluma diyerek hani bunun eşi nerdeymiş hadi bul bakalım yapıştır dedim sonra buldu yapıştırdı aaaaa aaaaa aaaa diye diye yapıştırdı.Kaye uvalak giiiin üçgene giiin diyor :) konuşusu çok hoşuma gidiyor :) oğlumun yani hemen hemen şeklleri öğrendi oğlum biliyor sadece üçgeni daireyi vede kareyi bu şekilleri bilip söylüyor.Söyle söyleye söyleye yapıştırdı hem keyif aldı hemde oğlum için zevkli bir oyundu.2gündür temizlik yaptığım için çocuğumla fazla ilgilenemedim oyun oynayamadık sadık ordan burdan birşeyler getirip bana yapalım diyor yavrumm alıştı çünkü yok kalem getiriyor boyalarını getiriyor yada etkinlik kitabını getiriyor buda benim çok hoşuma gitmişti:) 5-10 dk ayırdım biraz uyuyana kadar öğlen yani oynadık birşeyler ama artık temizlikte bittine göre oyuna devaaaam devaammm sadıklaaa :)Yapıştırma işini çok seviyor hergün yapıştırma işi yapmıyoruz sadıkla başka oyunlarda oynuyoruz.Akşamları puzzle öğretiyorum sonra kendi yapbozlarıyla oynuyor o vakite kadarda uyku saati geliyor oğlumun...
            Bugun işte şekilleri oynattım vede eşlerini bulmuş oyunu oldu oğlum için bir takım eşleştirme oyunu diyelim artık çok çeşit olunca eşleştirmede sadığın kafası karışıyor geç buluyor sadece 4 ya da 5 çeşitli eşleştirme oynatıyorum..

2 yorum:

  1. ne kadar küçük annesiniz öyle maşallah bayıldım ama oğlunuzla böyle ilgilenmenize benim bloguma ekledim sizi de takip edeceğim:)

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim öyle küçük yaşta evlendik :) nasipmiş kaderime oğlumla elişi etkinlikleri böyle oyun oynamayı seviyorum bende sizi takibe alcam iyi günler sağolun...

    YanıtlaSil