Lilypie - Third Birthday

25 Şubat 2013 Pazartesi

KALEMLERİ YERLERİNE KOYMA OYUNU





Bugun oğluma kalemlerle bir oyun oynattım aklımda olan harfleri çizip çizdiğim harflerin üzerlerine yerleştircekti ama kalemler büyük olunca olmadı artık onuda küçük birşeylerle yaptırırım sadığa bugun işte kalmlerin boyutuna göre çizim yaptım sadıkta o kalemlerin yerlerini tesbih edip yerşeltirmeye başladı bu tür oyunları sık sık oynuyoruz evde o yüzden kolay oldu oğlum için şimdi zorlaştırmaya başlıcam bu çizimleri onlarıda ilerleyen zamanlarda paylaşırım artık.İlk olarak '' h'' harfi ile vede '' ı ''harfi ile çizip yaptırdım sadığa kalemlerle güzel bir oyun oldu sadık için eğlenceliydi bu tür yerleştirme oyunlarını çok seviyor vede bugun bunu oynadı hiç sıkılmadı yaparken eğlendi sadace güldü :) kolay ve de basit bir oyun iyi günler dilerim...

4 yorum:

  1. Çok iyi düşünmüsunuz ince motor gelişimi Icin bire bir aktivite olmus

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim bişey değil aklıma bunlar geldi bende oğluma denedim yaptı :)

    YanıtlaSil
  3. aa ne güzel.. gölge oyunu gibi..

    YanıtlaSil
  4. evet böyle değişik değişik yaptırıyorum eğlenceli bir oyun teşekkürler :)

    YanıtlaSil