Lilypie - Third Birthday

2 Şubat 2013 Cumartesi

KİTAPLARI İNCELEME

 Oğlum hayvanlı kitaplara bakmayı çok seviyor kuş papağana papaan diyor gıdı möö diyor bu hayvanları söyleyip gösterebiliyor.

 pocoyo kitapları çok iyi mesela bu resimde şemsiyeyi vede içinde dışında açıp kapandığını anlatıyor bunu oğluma göteriyorum söylüyorum daha konuşamıyor fazla poko deyip gösteriyor
oğlumun kitapları ben seçip aldım bazen oğlumada gösterdim hangisini alalım diye oda eline alıp bakıyor sonra onu alıyoruz.Oğluma kitap okumayı seviyorum bazen dinlemediği oluyor sadece resimlerine bakmak istiyor genede ben okuyorum oda çok seviyor bugun bugunde hayvanları tanıtan kitap aldım çok hoşuna gitti bazı zor hayvan isimleri var mesela söyleyemiyor zamanla onlarıda öğrencek birazdaha büyüsün oğlum ona baya kitap almayı düşünüyorum bugun işte kitaplara baktık hayvanları tanıttım bazı hayvanları kendi gösterip söylüyor diğerlerini zor olunca konuşamıyor mesela 20-25 dk kadar baktık oğlumla hoşuna gidiyor kendisi gösterip birşeyler anlatıyor bu da oğlumun hoşuna gidiyor ilk aralar yırtıyordu yırtsın ben bidaha alırım zamanla yırtmayı bıraktı şimdi bakıyoruz şimdilik iyiyiz kitaplarla aramız hepte öyle olur..

2 yorum:

  1. ben de cızgıfılm acmak zorunda kaldıgımda pocoyoyuntercıh edıyorum. netten almanc bolumlarını acıyorum hem boylece dıl hafızası gelısmıs olur dıye dusunuyorum. hem de pokoyo cocuklar ıcın daha sade daha az muzık daha az sarkı daha az gereksız uyaran var daha basıt
    en azındna dıgerlerıne nazaran.

    YanıtlaSil
  2. benim oğlumda pocoyo çok seviyor bende pocoyonun sidilerini aldım oğlum bakıyor orda güzel şeyler öğretiyorlar pocoyoda oğlum çok seviyo bence iyi yapmışınız bende aynı sizin fikrinize katılıyorum :)

    YanıtlaSil