Lilypie - Third Birthday

24 Şubat 2013 Pazar

MEYVE VE SEBZE PUL ÇALIŞMASI








Bugun oğluma pul çalışması yaptırdım.Pulları daha önceden almıştım. Aklıma meyve vede sebze üzerlerine pul yapıştırma yaptırayım dedim oğluma ilk öncelikle çizimlerini ben çizdim çizereken çok zevkliydi çizimi sıkıcı birşeyde değildi oyüzden kolay oldu çizimi meyve sebzelerin renklerine göre pul almıştım sonra ben malzemelerini masaya hazırlayana kadar oğlumda karalama çizimi yapıyordu ben çizerken malum benden gördü oda çizmeye başladı :)malzemeleri hazırladıktan sonra yapıştırıcıyı her taraflarına sürdüm sadık ta verdiğim pulları yapıştırdı sadece ben yeşilliklerini yaparken oğlum bunları buraya yapıştıracaksın dedim ilerde artık neyin nere yapıştırılcanı öğrenecek herşey zamanla tabi :) sonra oğlum için yapıştırma kolay oldu pullardan hem çok sevdi hemde sıkılmadan yapıştırdı.Pullarla yapıştırma yaparken oğlumun pullar dikkatini çekti çok sevdi pulları eline alıp alıp gülüyor anne anne diye diye yapıştırdı hıııhh hııııh diye diye tabi :) hem yaparken konuşuyor hemde yaptım diye bana gösteriyor bu da benim çok hoşuma gidiyor.:)zaten önceden aklımdaydı bu pul yapıştırmaları yaptırcaktım sadığa bugun nasip oldu yaptırdım.Hem yaparken çok eğlendi hemde çok sevdi pul çalışmasını sizlerde değişik birer resimler çizdirip yaptırabilirsiniz aklınıza ne gelirse rengarenkte olabilir bir pul çalışması...Sadığa pullardan değişik şeylerde yaptırmayı düşünüyorum ama hep aynı aynı yaparsam ozaman biraz sıkılır oğlum başka oyunlarda oynuyoruz akşamları uyku saatine kadar tabiki de değişik şeyler yaptırmayı seviyorum oğluma oğlumda memnun kalıyo istemediği birşeyi yaptırmam ben zaten neyi çok seviyorsa nelerden memnun kalıyorsa o çalışmaları yaptırırım sadığa akşamları genelde sadık eğitim halısıyla öğretmenim kaplumbağayı çok oynuyor baya şeyler öğrendi söyleyebiliyor artık dışarı felan çıktımızda eliyle gösterip nesnelerin ne olduğunu söylüyor.Zor olan kelimeleri henüz söylemek istiyor ama diliyle çeviremiyor...Bu yaptımız çalışma güzel oldu oğlumunda eline sağlık gün gün nice çalışmalara diyelim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder