Lilypie - Third Birthday

18 Şubat 2013 Pazartesi

OĞLUMUN YENİ KİTAPLARI




Oğluma aldığım eğitici kitapları afacan efecan yazan kitap ta içine puzzle oyunu var yapıştırma oyunu var hayvanları tanıma deniz altını tanıma vs. kısaca bunlar var kitapta.Diğerinde ise oyun kitabı yazan da rakamları öğrenme yazıp çizme noktaları birleştirme eşleştirmeler zıt kavramlar gece gündüz öğrenme vede yapıştır bul ne ne kadar ne ne nerede ikisi de çok güzel bir kitap 2 side indirimdeydi afacan efecan olanı 15 milyonken 3,50 olmuş oyun kitabı olan 10 milyonken 2.50 olmuş güzel vede kullanışlı oğluma gösteriyorum birşeyleri tanıtıp soruyorum puzzle öğretmeye başladım oğluma güzel bir kitap kullanışlı eğitici tavsiye ederim.Oğlumun baya kitapları ldıklarım hep böyle hayvanlarla ilgili etkinlik kitapları aldım bul yapıştır kitapları aldım daha var vs. var yani baya bu yüzden kitaplık dolabı şart yani bize :) oğlum seviyor kitapları ilk araları yırtıyodu ama şimdi yırtmıyor maşallah diyeyim gördüğünü yapıyor oğlum yani anneyle oğulun kitaplarla arası iyi seviyoruz :) :)

2 yorum:

  1. yenı kıtaplarınız cok guzel gorunuyorlar gule gule okuyun hayırlı olsun. bızım de evde kıtaplıgımız var sadece kutuphaneden aynı anda 20 kıtap alma hakkımız var yusuf sagolsun her seferınde kıtap seceren hakkını dolduruyor bır d ekendı kıtaplaırmız eklenınce dedıgınız gıbı kıtaplar ıcın ayrı bır dolap ya da raf sart oluyor

    YanıtlaSil
  2. evet :) aynen benim oğlumda seviyor kitapları bende çok seviyorum hem kendime hem oğluma alıyorum bazen gösteriyorum oğlum hangisini alalım diye o da beğendiği kitabı eline alıyo geri vermiyor ilk yırtıyordu ama şimdi yırtmıyor maşallah alışsın yani kitaplara :)sağolun iyi günler dilerim.

    YanıtlaSil