Lilypie - Third Birthday

17 Şubat 2013 Pazar

PEPE HATIRLA BUL EŞLEŞTİRME KARTLARI






Pepenin hatırla bul eşleştirme kartları aldım oğluma içinde tam 72 tane kartları var çok çeşidli resimleri var.Çok güzel vede eğitici bir eşleştirme bugun oğluma eşleştirme oyunu oynattım içinde baya çıktığı için hepsini bulması zor oldu daha doğrusu kafası karıştı çok olunca bende bir kaçtanesini çıkarttım diğerlerini kaldırdım zamanla zorlaştırmayı düşünüyorum şimdi kolaydan zora doğru ilerlicez bakalım artık.Sadık pepeyi izlemez arada sırada bakar en çok pocoyo yu seviyor aslında pocoyonunkilerini bulamadığım için pepeninkini aldım gördüğünde söylüyor pepe diye ya da o kartlardaki nesneleri yarısını biliyor vede söyleyip konuşuyor oğlum kendince değişik değişik oyun kuruyor sıkıcı bir şey olmadı henüz oynuyor bakalım sevdi kartları çok hoşuna gitti eşleştirmeleri öğretiyorum oğluma 6 tane çeşidini bulabiliyor dedğim gibi çok olunca kafası karıştı bende yarısını verir oynar kartlarla....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder