Lilypie - Third Birthday

11 Şubat 2013 Pazartesi

PEPE KİTABINDAN ALFABEYİ VE NESNELERİ ÖĞRENELİM





Pepe kitabı alfabeyi öğreniyorum.Bugun oğluma pepenin eğitici bir kitabını aldım.Çok güzel ve çok eğitici bir kitap çok hoşuma gitti oğlumunda çok hoşuna gitti bugun baya bir oynadı içindeki nesneleri söyledi.Zaten içindeki bazı nesneleri biliyor oğlum konuşuyor artık oğlum dili baya çözüldü zor olan bir nesneyi söyleyip çeviremiyor bende oğluma yardımcı oluyorum sürekli oğlumla konuşuyorum birşeyler soruyorum anlıyor.Gelelim kitaba bugun baya inceledik oğlumla ben söylemeden bazı nesneleri bildi ve söyledi mesela araba yazan yere kaydır okuması olmadığı için ilerleyen zamanlarda daha net anlıcak şimdilik nesneleri öğretiyorum oğluma oğlum bu tür aktivite kitaplarını çok seviyor bende alıyorum bazen yırttığı zamanlar oluyor ama sık sık yapmıyor yırtma işini gerçi yırtarak büyücek çocuklar sonra anlıcak bunu bu kitaptan çok memnunuz oğlumla ilerleyen zamanlarda daha değişik kitaplar almayı düşünüyorum oğluma.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder