Lilypie - Third Birthday

1 Şubat 2013 Cuma

RENKLERİ BULMA OYUNU

 ilk burda oğluma gösterdim sonra yapbozları karıştırdım kendisi anladı yapmaya başladı sonradan yapbozları üst üste koymaya başladı biraz karıştırıyor 4 renk olunca

 burda renklerin altına koymuştum yapbozları sonra kendi nereye nereye konulcanı öğrenmiş oldu 2 gündür renklerle oyun oynuyoz


öncelikle çizgisiz dosyaya renkli fon kartonları yapıştırdım sonra aklıma sadığın yapbozları geldi bugün renkleri öğreteyim dedim yapbozların rengine göre yapıştırdım.Sonra yapıştırdıktan sonra bu renklerin aralarını çizdim daha net anlasın karıştırmasın diye ozaman daha kolay çözmüş olur oğlum renklerin nereye konulcanı biliyor ama söyliyemiyor birtek maviyi söylüyor diğerlerini daha söylüyemiyor bu yüzden renklerin nere konulcanı öğrenmiş oldu genede ben söylesin diye tekrar tekrar söylüyorum renkleri oğlum mafiii diyor ilerdeki zamalarda dilide çözülmüş olur ozaman söyleyebilir yani şimdilik yavaş yavaş öğreteyim diye düşündüm oğlum içinde değişiklik olmuş oldu hemde renkleri ayırt etmiş oldu 2 gündür çalışıyoruz artık sevdi bu oynu :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder