Lilypie - Third Birthday

28 Şubat 2013 Perşembe

SAYILARIN İÇİNE KAĞIT YAPIŞTIRMA




Bugun sadığa sayıların içine renkli kağıtlardan yapıştırma yaptırdım.Öncelikle 1 ve 2 çizimlerini oğluma ben çizdim sonra fıstık yeşili karton vede mor bir kartonu kare kare kestim sonra sadığa yapıştırıcısını ben sürdüm oğlum kendi bildiği gibi yapıştırdı ama sadık oğlum dedim bu sayıların yani 1 ve 2 lerin içine yapıştır hadi diyerek gösterdim.Oğlumda anladı yaptı kolay oldu oğlum için basitti vede hem 1 ve 2 yi de öğrenmiş oluyor.Ben 1 nerede 2 nerede diye soruyorum sadıkta gösterip bulmaya çalışıyor maksat öğrensin diye ama zamanla sayılarıda öğrencez yavaş yavaş gidiyoruz bakalım.Sadık makas tutmasını biliyor ama henüz kesimini tam olarak yapamıyor.Bu yüzden ben kesiyorum bazende eline veriyorum öğrensin diye artık aynı şekilde yapıştırıcıyıda eline veriyorum yapsın diye sürmesini kolaylıkla yapıyor ama yapıştırıcı akmıyor gelmiyor o yüzden sıkımını yapamıyor henüz ben yardımcı oluyorum oğluma şimdilik :) ilerde öğrenir yapar kendi sizlerde bu çalışmanın daireler yada kareler üçgenler yaptırabilirsiniz yada gazete parçalarını değerlendirebilirsiniz çok güzel di vede eğlenceliydi sadık için sadık yaparken hiç sıkılmıyor gayet bir zevkle yapıyor.Sevgilerimle iyi günler....

4 yorum:

  1. maasalah biz kagitlari kucuk kucuk yirtip kardan adaa yapistirmistik cok elenceli olmustu. cocuklar kucuk kagitlari seviyorlar galiba sayilari bu sekilde bilinc altina yaziyor

    YanıtlaSil
  2. Ne eğlenceli ve öğretici bir çalışma ben de bu sabah sayıları pazılla öğreteyim dedim ama bu biraz zor oldu.. Akşam bunu deneyeceğim, çok yaratıcı bayıldım :)))

    YanıtlaSil
  3. tavsiye ederim kolay olcak çocunuz için değişik şeylerde çizip yaptırabilirsiniz ben böyle yaptırarak rakamları daha iyi anlacağını düşünüyorum teşekkürler iyi günler

    YanıtlaSil
  4. yusuf ve yunusun annesi aynen katılıyorum size böyle şeyleri sadık çok seviyor değişik yapıştırmalarda yaptırmayı düşünüyorum oğluma kolay oluyor iyi günler teşekkürler

    YanıtlaSil