Lilypie - Third Birthday

9 Şubat 2013 Cumartesi

ŞİŞE KAPAKLARINDAN EŞLEŞTİRME KARTLARI



Bugun oğluma şişe kapaklarından bir eşleştirme oyun kartları hazırladım.Biraz zor oldu ama yaptığıma değdi.Öncelikle biriktirdiğim şişe kapaklarını renkli ojelerle boyadım sonra kuruması için bekledim.Kapakların kurumasını bekleyene kadar turuncu kartonları kare kare kestim sonra yapacağım hayvan şekillerini de karotndan keserek hazırladım sonra bunları yapıştırdım birine örümcek birine, uğurböceği,birine balık gibi vs. şekiller yaptım.Bunları yapıştırdıktan sonra en sona gözlerini yapıştırdım.Hepsini yapıştırdıktan sonra iyice kurumasını bekledim.Ben yaparken oğlumun hoşuna gitti.Sonra bu yaptığım kartları karıştırdım oğlum hadi bunun eşlerini bulalım dedim.Oğlumda bulmaya başladı  ilk bir baktı inceledi sonra puzzle gibi takmaya çalıştı :) bu da benim çok hoşuma gitti.Bu oyunu oynarkenv oğlum hem çok mutlu oldu hemde hoşuna gitti.Sonra kendi kafasına göre yan yana koymaya başladı.Bu eşleştirmeleri öğretiyorum git gide daha da zorlaştırmayı düşünüyorum şimdilik bu eşleştirmeleri hemen hemen öğrenmiş oldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder