Lilypie - Third Birthday

10 Mart 2013 Pazar

ÇAY İLE KARGA YAPIMI




Bugun oğluma çay ile bir karga çalışması yaptırdım.Öncelikle dosyaya kargayı çizdim sonra yeşil ve sarı kartonları küçük kare kare kestim kestikten sonra sadığa dediğim yerlere yapıştırdı önce gözünü sonra gagasını ayaklarını vede yeşilliğini yaptırdım oğluma yapıştırıcısını ben sürdüm eline veriyorum öğrensin diye ama henüz sıkmasını yapamıyor oyüzden ben sürüyorum yapıştırıcısını.Sonra bu kesimleri sadık yapıştırdıktan sonra karganın resmine her tarafına uhuyu sürdüm sonra bir tabağa koyduğum çayı sadığa göstererek üzerlerine attı çok hoşuna gitti paapaan paapaaan diye diye yaptı aslında kargayı papağana benezetiyor oyüzden yani hem çok kolay oldu sadık için hemde çok eğlendi günden güne sadığın eli gitgide yatkınlaşmaya başladı artık kendisi yavaş yavaş düzenli bir şekilde çalışmalarını yapıp vede anlıyor artık buda oğluma bir artı aslında çok ama çok eğleniyor bu tür çalışmlarla sadık çay atması kolay oldu sadığa aslında çalışmasını bitirdikten sonra kurumaya bıraktık kalan artık olan çaylarıda döktük resimde görüldüğü gibi şeklini verdi oğlumunda burdan ellerine sağlık sizlerde bu tür değiş çalışmalar yapabilirsiniz çocuklarınıza hem çok kolay hemde bir çocuğun yapabileceği bir etkinlik eğlenceli hemde sevgilerimle iyi günler dilerim....

6 yorum:

  1. Minik Sadık'ın ve araştırmacı annesinin ellerine sağlık..:)
    Ben bir öneride bulunmak istedim. Yapıştırıcı olarak uhu kullanıyorsunuz yanlış anlamadıysam. Sıvı olanından. Onun yerine katı yapıştırıcı yani priti denerseniz Sadıkcık kendi yapıştırıcısını kendi sürebilir. Başarı duygusunu doyasıya tatsın diye nacizane öneride bulunmak istedim. :)
    Çalışmalarınızın devamını merakla takip edeceğim.
    Sevgiler.. :)

    YanıtlaSil
  2. haklısınız bugun bir resimde görmüştüm ama dediğiniz yapıştırıcıdan kesinlikle alcam zaten değiştircektim. yapıştırıcı olarak çok onu düşünüyordum teşekkür ederim sağolasınız iyi günler :)

    YanıtlaSil
  3. güzel bir çalışma olmuş küçük ellerini öpüyorum :)

    YanıtlaSil
  4. sağolasınız teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  5. Harika bir calisma olmus eliniize emeginize saglik

    YanıtlaSil
  6. teşekkür ederim sağolasınız :)

    YanıtlaSil