Lilypie - Third Birthday

11 Mart 2013 Pazartesi

DÜĞMELERLE SAYI ÇALIŞMASI




Bugun sadığa düğmelerle sayı çalışması yaptırdım.Öncelikle bir dosyaya daire şeklinde çizdim.Bu çizdiğim dairenin içine düğmelerle sayılarına göre dairenin içine çizdim.Sonra bu düğmeleri sadığın önüne koydum koyduktan sonra ben 1 nerede hadi koy bakalım alkış yapalım dedim oysaki gördüğü dairelerin içlerine hemen düğmeleri koydu yerleştirdi.Sadık 1 ile 2 öğrendi hemen bazen ne güzel söyleyip gösteriyor ama bazende masus yapıyor karıştırıyor atıyo kafadan gösteriyor.2 yi söylüyor gösteriyor.1 i henüz söyleyemiyor çeviremiyor kendisi o yüzden eliyle gösteriyor öğrendine inanıyorum bu yüzden aramıza bir rakamdaha aldık oda 3 
şimdide 1,2,3 bunları öğretcem zaman zaman yavaş yavaş öğretiyorum rakamları şimdide 3 rakamına geçtik.Oğlum için çok eğlenceli vede zevkli bir oyun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder