Lilypie - Third Birthday

14 Mart 2013 Perşembe

EVA KAĞIDINDAN PUZZLE TRENİ



Bugun sadığa eva kağıdından bir puzzle treni yaptım.Öncelikle şekiller çıkardım üçgen yuvarlak kare dikdörtgen bunları birleştirerek bir puzzle olarak tren yapması hem çok kolay hemde çok basit oldu vede çocuklar için eğlenceli bir oyun oldu bu kestiğim şekillerin arkalarına mıknatıs yapıştırdım.Sadık bol bol bugun puzzle ternini oynadı hemde çok sevdi.Çok eğlenceli oldu oğlum için bu şekillere görede değişik bir puzzle magnetler yapmayı düşünüyorum.

6 yorum:

  1. ellerinize sağlık çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  2. şahane bir fikir bu.. bayıldım.. evdeki evaları değerlendirme vaktidir.. teşekkürler..

    YanıtlaSil
  3. bişey değil canım çok kolay hemde çok zevkli çocuğunuz çok sevincek :)

    YanıtlaSil
  4. ne güzel etkinlikler varmış burada.bizim için daha çokk erken ama en azından ne yapacağım konusunda fikir sahibi olurum.sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür edrim çok sağolasınız. İyi günler dilerim

      Sil