Lilypie - Third Birthday

16 Mart 2013 Cumartesi

GEZEGEN ETKİNLİĞİ




Sadığa bugun gezegenlerle bir etkinlik yaptırdım.Öncelikle gezegenleri ben kestim sonra siyah kartona nokta nokta bellikler koydum sadık oralara yapıştırsın diye sonra oğluma göstererek kendi yapıştırıcısını sürüp kendi koyduğum o noktaların üzerlerine yapıştırdı.Sonra bu yapıştırıcıyı yeni aldım bununla daha rahat yapıştırabiliyor.Sonra gezegen çalışmasını bitirdikten sonra en sona yıldız çıkartmaları vardı bu çıkartmaları sadığa vererek kendi isteğine göre yapıştırdı.Çok üzel bir çalışması oldu oğlumun gayet bir zevkle yaptı yaparken eğlendi sevindi güldü daha gezegenleri anlamaz ama renkleride öğrenmiş oldu :) hiç sıkılmadı etkinlik çalışmalarını sadık çok seviyor çok eğleniyor çok mutlu oluyor oğlum.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder