Lilypie - Third Birthday

7 Mart 2013 Perşembe

KAĞIT PARÇALARIYLA BALIK YAPIMI





Bugun oğluma çizgisiz bir dosyaya iki tane balık resmi çizdim.Sonra iki renk karton kırmızı vede mor bunları küçük kare şeklinde kestim.Sonra sadığa ilk kağıda göz kısımlarınını sürdüm oğluma gözü buraya yapıştırbakalım dedim vede yapıştırdı.İlk balıkların gözlerini yapıştırdık sonra kare kare kestim kartonlarla sadığın eine verdim önceden sürdüğüm uhu yerlerine yapıştırdı kendi isteğine göre yapıştırdı içlerini bu balık çalışması bitince sadık bidaha yapalım diye ben tekrardan çizip hazırlayıp bir balık çalışması daha yaptı bugun yaparken aslında hiç sıkılmadı gayet güzel bir şekilde hem eğlendi hemde çok hoşuna gitti oğlumun balik balik diye diye yapıştırdı.Çalışması bitince gülerek alkış yaptı tabi bende eşlik ettim oğluma daha da mutlu oldu:) sizlerde değişik şekiller çizip çocunuza yaptırabilirsiniz.Güzel bir çalışma idi hem kolay oluyo hemde eğlenceli çocuklar için....Sevgilerimle..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder