Lilypie - Third Birthday

26 Mart 2013 Salı

KELEBEKLER




Bugun oğlumla kelebek çalışması yaptırdım.Sonra ben malzemeleri hazırladım o sırada sadık boyama yapıyordu ben malzemeleri hazırlayana kadar sonra ben bu kelebekleri renkli bir şekilde 2 şer 2 şer kestim kestikten sonra yapıştırıcısını sürerek oğlumun eline verdim.Sonra sadık kendi bildiği gibi istediği yerlere yapıştırdı.Hem çok eğlendi hemde sıkılmadan çalışmasını yaptı kilebek kilebek diye diye yapıştırdı :) buda beni çok mutlu etti.Sonra bu yapıştırdığı kelebeklerin renklerini söyledik sadıkla hemde ben sordum kırmızı kelebek nerde diye o da gösterdi.Çalışması bittikten sonra en sona ben mavi kalemle gözlerini ve çizgi ile çizdim bunları çok hoş oldu vede rengarenk oldu sadık ta diyor ki anne bittiiiii alkışşşş :) seviniyor.Sizlerde değişik çalışmalar yapabilirsiniz çocuğunuz için hem çok eğleniyorlar hemde çok mutlu oluyorlar :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder