Lilypie - Third Birthday

6 Mart 2013 Çarşamba

RAKAMLARI BİRLEŞTİRELİM



Bugun sadığa kartonlarla daire şeklinde kesip bir rakamlı puzzle yaptım.Görünüşü yumurta şakli aslında öncelikle kartonları daire şeklinde kestim sonra bu kestiğim daireleri ortalarından değişik şekilde kestim bunları sonra üzerlerine 4 e kadar rakamları yazdım.Sonra bu rakamların sayısına göre gülen adamlar yapıştırdım .Sonra aliminyum poşeti ile bu kestiğim kartonların hepsini aliminyum folyo poşeti ile kapladım maksat yaparken bu puzzlerin bir birine yapışması oyuüzden folyoladım.Sonra bunları sadığa verdim ben hiç yardım edip söylemedim yapacakmı diye ama kendi yaptı bildi renklerine göre alıp alıp taktı.Sonra rakamları oğluma göstererek söyledim.Baya zevkli bir oyundu hem kolay hemde eğitici bir puzzle oldu...

5 yorum:

  1. Sitenizi inceliyorumda ne hoş faliyetler yapmışsınız. Sizi tebrik ederim. İyi bir annesiniz.
    Ben çalışan bir anneyim, oğlum 14 aylık ve nasıl oyunlar oynamalıyız nasıl oyuncaklar almalıyım bilemiyorum. akşamları onunla geçirebileceğim 1-2 saatim var sadece bu vakiti öğreterek eğlenerek geçirmek istiyorum fakat 14 aylık çocuğa neler yapabilirim bilemiyorum.Yardımcı olursanız sevinirim.

    YanıtlaSil
  2. 14 aylık çocuğunuza masal anlatan bi oyuncak olabilir yada müzik çalan renkli küpler dizme vede kareyi kareye atma gibi oyuncaklar var onlarla oynatabilirsiniz hikaye kitaplardan resimler gösterebilirsiniz kçük toplarla felan oynatabilirsiniz çocuğunuz bunlarla çok eğlenecektir iyi günler teşekkürler

    YanıtlaSil