Lilypie - Third Birthday

5 Mart 2013 Salı

RAKAMLI PUZZLE OYUNU





Bugun sadıkla rakamlı puzzle oyunu oynadık.Öncelikle ben oğlumun eline vererek benim gösterdiğim yerlere taktı.Henüz kendisi bulup nereye takılcağını bilmiyor.O yüzden sık sık oynarsak ozaman kendi bulup yapar.Sadığa hadi oğlum bunu buraya tak bakalım vede söyleyerek konuşarak taktırdım puzzleleri bitirdikten sonra rakamları söyledim saığa hayvanları tanıttım içinden bir kaç tanesini biliyor hayvanların diğerlerini henüz söyleyip çeviremiyor oyüzden mesela penguen nerde diye söylüyorum gösteriyor bazen karıştırıyor zamanla öğrenir onlarıda çok güzel vede eğitici bir rakamlı puzzle oyunu sadık bu puzzle sevdi bugun 2 kere buzup yaptık sadıkla ben eline verdim oğlum bunu buraya takıcaksın dedim öyleleyle yaptı bazen kendiside dek geliyor takıyor bazen şaşırıyorum bulup yapmaya çalışıyor buda benim hoşuma gidiyor. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder