Lilypie - Third Birthday

2 Mart 2013 Cumartesi

RENKLERİ MANDALLARLA BULMA OYUNU





Bugun oğluma renkleri mandallarla bulma oyunu oynattım.Öncelikle 6 tane renk kestim ve bunları çizgisiz dosyaya yapıştırdım vede renklerine göre mandallar çıkardım hazırladım.Sonra ilk sadığa böyle takılışını vede rengine göre yapılcağını gösterip söyledim.Sonra sadık takmaya başladı ilk takamamıştı sonra beraber eliyle tekrar tekrar edince taktı yani eli alışmış oldu o sırada bulma oyunu gibi yaptı.Yaparken hiç sıkılmadı sadık oyun oynamayı çok seviyor.Bugun birde oğlumun doğum günü azından habire dooon güün dooon güün diyip durdu mutluydu bugun sadık neşesi yerinde :)gelelim renk oyununa ilk sırayla mandallarla taktı sadık sonra ben çıkartıp eline karışık karışık verdim yani biraz zorlaştırdım nereye takılcanı bulsun diye eşleştirme oyunu gibi olduğu için kolay oldu bulması bugun devamlı renkleri oynarız sadıkla:)sizlerde değişik şekiller keserek mandallarla bir oyun hazırlayabilirsiniz çocunuza zevkli vede güzel bir oyundu hemde renkleri ayırt etmiş oldu vede öğrenmiş oluyorlar.Bitirdikten sonra herzamanki gibi alkış yaptık sadık birşeyi doğru yada yanlış olsun mutlaka bir çalışmasında alkış yapar oda onu çok mutlu ediyor benide güldürüyor hem kendi mutlu oluyor hemde ben burdan da oğlumun doğum gününü kutlarım iyiki varsın iyiki bizimlesin evimin neşesi canım oğlum seni çok seviyorum oğlum....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder