Lilypie - Third Birthday

4 Mart 2013 Pazartesi

ŞEKİLLERİNE GÖRE YERLEŞTİRME OYUNU






Bugun sadığa şekillerine göre yerleştirme oyunu oynattım

sonra ben mavi bir kartona yeşil renkli ışldaklı bir bant

yapıştırdım aralarına kare kare ayırdım sonra evde bulduğum

sadığın ahşap oyun tahtalarını vede şişe kapağı kullandım.

Sonra şekillerine göre kestim bunları diktörtgen birşey 

bulamadım o yüzden onuda kartonla kestim kestikten sonra 

bunları başlarına sırayla koydum sonra karıştırdım bu şekilleri sadık 

hadi yap bakalım oğlum dedim bunların aynısını bulalım dedim 

sonra yaptı bunları biliyor yerleştirme oyunu gibi aynısını yapma bir 

tek üçgenleri ters koydu yönlerini onuda gösterdim öyle yaptı.

Karışıktırdım bulduğunu şekillerine göre yerşleştirdi sadık oyun 

oynarken sıkılmıyor bildiği şeyleri yapmıyor sadece bende değişik 

şeyler yaptırıyorum sadığa hem eğleniyor hemde seviniyor hemde 

birşeyler öğrenmiş oluyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder