Lilypie - Third Birthday

9 Nisan 2013 Salı

MANDALLARLA RENKLERİ BULMA


Bugun Konyadan geldik evimize sadık biraz üşüttü durmuyodu ağlıyordu.Benimde aklıma mandallarla renkleri bulma oyunu oynatayım dedim belki ağlamaz susar diye düşünmüştüm.Ben çizimlerini yaparken sadık hemen sevindi.Sonra bugun mandallarla oyun oynadı sadık ben mandalları çizip renklerine göre boyadım sonra sadık ben söylemeden bu mandalları kimini çizdiğim mandalların üzerlerine koydu kiminide altına koydu yani sonuçta mandalların hangi renk oldunu doğru yaptı.Çok hoşuna gitti eğlendi.Biraz kendisi rahatsız olduğundan dolayı a-bunu yaptırdım biraz olsun gönlü oldu.Yolculumuz güzel geçti sadıkla hiç ağlamadı sürekli uyudu otobüste...Artık evimize geldimize göre aktivitelere devam edip sizlere paylaşıcam oğlumun yaptığı aktiviteleri..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder