Lilypie - Third Birthday

3 Mayıs 2013 Cuma

RENKLERİ EŞLEŞTİRME



Sadıkla dün renkleri öğrettim.Dün atamadım bugun atıyorum renkler çalışmasını Öncelikle ben elişi kağıdından renkleri kesip sonra çizgisiz bir dosyaya yapıştırdım.Sonra renkleri söyleyerek sadığın eline verdim bulup yapsın diye kırmızı nerde hani bulalım yapıştıralım diye biraz karışıklık oldu ama sonra zamanla neyin ne oldunu kendisi yapar sonra renklere baktık renkleri tanıdık vede oğlumdan benim söylediğim renkleri bulmasını istedim siyahla bir tek yeşili bulamadı diğerlerini gösterdi bazen bilerek göstermedi ama sonra aaaa bitti deyip kendi kendini alkış yaptı sevindi mutlu oldu.Sadıkla oyunlar oynamak böyle güzel çalışmalar yapmak hem beni hemde oğlumu çok mutlu ediyor zamanla çok güzel aktiviteler yapıp sizlerle paylaşacağım....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder