Lilypie - Third Birthday

11 Mayıs 2013 Cumartesi

SULU BOYA ÇALIŞMALARI






Bugun oğluma sulu boya ile çalışmalar yaptırdım.Hem kapaklarla hem fırça vede patates ile baskılar yaptı.Kapakları ben boyadım oğluma vererek kendi isteğine göre baskısını tamamladı.Kapaklarla 3 dosya felan yaptı patatesle bir dosya baskı yaptı.Fırça ile kendi bildiği gibi karalama yaptı.Sadık boyama işlerini çok seviyor vede yaparkende eğleniyor.Ama sadece ben kapakları vede patatesleri ben boyayarak kendi bildiği gibi baskısını yaptı.Anneyle oğul bugun çok eğlendik vede oğlumun güzel bir sulu boya çalışması oldu.Kapaklarla baskısını tamamladıktan sonra sadık benim aklıma bu dairelerin içine gülen adamlar yapma fikri geldi bu dairelerin içine çizimleri ben yaptım.Hemde sadığa taklit ederek bu resimdeki gülen yüzleri tanıttım vede kendiside taklit yaptı çok eğlendi bugun oğlum tam olarak 6 dosya sulu boya çalışması yaptı sadık hiç sıkılmadı her dosya bittinde baskısı sadık anlayıp anne bittiiiii diyor sonra temiz bir dosya isteyip bana gösteriyor çok sevdiği için 6 dosya sulu boya çalışması oldu bugun .....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder