Lilypie - Third Birthday

6 Haziran 2013 Perşembe

KAĞIT PARÇALARI İLE ÇİÇEK SÜSLEME



Dün akşam oğluma renkli kartonlar ile çiçek çalışması yaptırdım.Öncelikle bir dosyaya ben çiçek çizdim ve sonra her bir yaprağını renkli renkli yapalım dedim.Ben sadığa bu kartonları kestim sonra sadık yapıştırıcısını sürerek kendi yapıştırdı.Ama sadece ben gösterdim bu renkleri bura diğerelerinide böyle yapcaksın oğlum diye gene beraber hem gösterek hemde eşlik ederk oğluma yardım ettim.Sadık yaparken hiç sıkılmadı.Çok seviyor el işlerini bazenleri yaptırmıyorum farklı şeyler oynuyoruz evde oğlumla Bu çiçek çalısması hem çok kolay oldu hemde eğlener severek yaptı oğlum...

4 yorum:

  1. yavrunuzla birlikte sağlıklı huzurlu mutlu günler dilerim... maşallah Allah nazarlardan saklasın yavrunuzu, etkinlikleriniz içinde ellerinize sağlık hepsi birbirinden eğlenceli ve faydalı sizi gönülden tebrik ederim, sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür edrim sağolasınız çok mutlu oldum böyle yazmanıza iyi günler dilerim :)

    YanıtlaSil
  3. bizde yapmıştık bunu.. dilada çok eğlenmişti.. ama böyle çiçek yapmamıştık.. bunu da deneyelim.. teşekkürler paylaşım için..

    YanıtlaSil
  4. evet sadıkta çok eğlendi yaparken çok hoşuna gitti bişey değil yapabilirsiniz iyi oyunlar bol oyunlar dilerim size iyi günler..

    YanıtlaSil