Lilypie - Third Birthday

20 Eylül 2013 Cuma

EVA KAĞIDINDAN PUZZLE OYUNU




Bugun oğlumla eva kağıdı ile puzzle oyunu oynadık.Ben bu puzzle oyununu dün almıştım oğluma vede bugun oğluma oynattım.Bu puzzle evi eva kağıdı ile yapılmıştır.Hem çok kolay hemde eğlenceli kolay bir oyun..Bu eva kağıdı ile sizlerde çocuklarınıza değişik şekillerde yapıp bir eva puzzle oyunu yapabilirisiz tabii çocuklarınızın yapabilecek tarzda şekiller yapabilirsiniz.Çocuklarınızda oynarken hem eğlencek hemde hiç sıkılmıcak.Oğlum bunu yaparken ilk hemen bulup oynadı bazen karıştırdığı oldu tabii ama yapmak içinde hep uğraştı benim oğlum uğraştığı bişey için yapar sıkılmazda yaptıktan sonrada sevinir anne bitti der ....

2 yorum:

  1. cok sırın yalnız pembe degıl sarı panjurlu olmus ;) ellerınıze saglık

    YanıtlaSil
  2. sağaolasınız çok teşekkür ederim bunu aslında ben yapmadım hazır satılıyormuş öyle aldım vede yapılabilirde iyi günler dilerim

    YanıtlaSil