Lilypie - Third Birthday

21 Eylül 2013 Cumartesi

MASAL VE NİNNİ ANLATAN YASTIK



Hürriyet gazetesinden 35 kupona biriktirdiğim masal ve ninni söyleyen yastığımızı bugun aldık.Sadık'la bugun gidip aldık yastığı görünce benim diye sevindi eve geldimizde paketinden çıkartıp eline verdim masal ve ninni söylerken bi mutlu oldu oynadı bide sonra yere koydu hem çalıyordu hemde sadık yatarak dinledi çok hoşuna gitti vede çok beğendi oğlum.Ben oğluma gazetelerden bazen beğendiklerimiz oğluma biriktiriyorum.Şuan gene başladım onuda biriktiriyorum ilerleyen zamanda onuda burda paylaşırım..

5 yorum:

  1. gule gule kullanın. Bıze de Annanamız hurrıyet agzeteısndne bırıktırıp masal anlatan ayııcık almıstı. Allah ıcın malzemeıs ıyı ıdı amaaa ıcındekı masallar hıc hosumuza gıtmedı hatta babamız oyuncagı kaldırdı. cobanı yıyen kurttan ormandakı arkadaslaırnı yemek ıcın tuzak kuran yaslı aslana kadar. daha bır suru sacma sapan cocuga uygun olmayan seyler vardı. Ins. sızınkıler daha ıyıdır

    YanıtlaSil
  2. bizimki öyle değil farklı ninniler felan var masallarıda var masallarındada deniz kızı allaaddinn sihirli lambası ,dürüst oduncu ,üç elma, iki inatçı keçi,güneş,ay ve rüzgar,kibritçi kız,küçük köpek ve eşek,keloğlan gibi masallar var bizde bu yastıkta öyle pek şeyleri anlatılmıyor ninnileri felan çok güzel pepede çalan ninni gibi mesela oğlum sevdi.Bence öyle tür anlatan şeylerden uzak durulması iyi bişey buarada teşükkür ederiz iyi günler dilerim..

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. onu duymadım ama bakarım ilginiz için teşekkür ederim teşekkürler :)

    YanıtlaSil