Lilypie - Third Birthday

5 Ocak 2015 Pazartesi

MERAKLI MİNİK DERGİSİ (PARA BİRİKTİRİYORUM)





                Severek aldığım meraklı minik dergimiz ocak ayının dergisi olarak para biriktiriyorum konusu olarak bugun hem kumbara yaptık hemde dergiden çıkan alışveriş oyununu oğlumla oynadık çok zevkli bir oyundu severek oynadık oğlumla çok eğlenceliydi evler oğlumun çok hoşuna gitti.Sürekli oynamak istedi...Sonra içinden kumbara eşleme oyun kartlarını oynadık.Oğlum için çok güzel bir oyundu.Her ay bu dergiden alıyorum.Bazende alamadığım günde oldu...Oğlum bu dergiye çok alıştı ve sevdi...Sonra kitabımızı inceledik baktık okudum ve anlattım.Zaten oğlumun kendine ait bir kumbarası vardı.Paralarını ona biriktiririz.Ben derimki çok para biriktirelim sana güzel bir hediye alalım manasıyla derim ve oda heveslenerek sevinerek biriktirir paraları evde bulduğu zaman gider kendi kumbarasına atar.Bu konuda iyi :)

2 yorum:

  1. bizde abone olduk oldukça keyifli zaman geçiriyorlar:)

    YanıtlaSil
  2. ben abone değilim ama her ay alıyorum bizde çok memnunuz gerçektende güzel bir dergi :)

    YanıtlaSil